1. ÜLDISTE TINGIMUSTE KEHTIVUS
1.1. Üldised tingimused kehtivad outletstore.ee klientide (edaspidi Klient) ja outletstore.ee omaniku Privak OÜ reg. nr 11560446 (edaspidi outletstore.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Üldised tingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
1.3. Lisaks käesolevatele Üldistele tingimustele reguleerivad Kliendi ja outletstore.ee vahelisi suhteid väljakujunenud head tavad, toodete hinnakiri ja Ostutingimused.
1.4. outletstore.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist leheküljel. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.5. outletstore.ee ja Klient soovivad kaubelda outletstore.ee kodulehekülje kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. outletstore.ee koduleheküljel tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
2. HINNAKIRI
2.1. outletstore.ee koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on välja toodud Eurodes ning nendele lisandub kohaletoimetamise tasu. Sealhulgas sisaldavad hinnad käibemaksu 22%.
2.2. Kauba kohaletoimetamise hind outletstore.ee toodetele on märgitud postiteenuse juurde.
2.3. outletstore.ee jätab endale õiguse hindasi korrigeerida. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli ettemaksuarvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil tingimusel, et tellimus ei ole tühistatud punktis 6.1. määratud põhjusel.
3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on klikanud nupule “Lisa ostukorvi.”
3.2. Toote Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti veel ostma.
3.3. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.
3.4. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.
3.5. Tellimuse vormistamisel kontrollib Klient, kas Saaja andmed on õiged.
3.6. Tellimuses esitatud andmete täpsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine ja vahel ka võimalikud lisakulutused. Peale vajutamist nupule “Vormista tellimus,” saadetakse Kliendi e-posti aadressile ettemaksuarve. Maksmata tellimuse vormistamine broneerib kaubad 15-ks minutiks.
3.7. Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui Klient on 24 tunni jooksul tasunud ettemaksuarve alusel tasumisele kuuluva summa Privak OÜ arvelduskontole.
3.8. Ostu sooritamise põhjaliku informatsiooniga võib tutvuda Ostutingimuste all.
4. TELLITUD KAUBA EEST TASUMINE
4.1. Kui Klient on tellimuse kinnitanud, saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile koheselt ettemaksuarve, mille alusel saab kauba eest tasuda.
4.2. Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse. Tasumine toimub väljaspool e-poodi Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Samuti on ettemaksuarves toodud outletstore.ee andmed ning pangakonto, kuhu saab makse sooritada.
4.3. Kui Klient ei ole ettemaksuarvet tasunud outletstore.ee pangakontole 24 tunni jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, loeb outletstore.ee seda Kliendi sooviks ostust loobuda ja tühistab tellimuse.
5. KOHALETOIMETAMINE
5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt tingimuste punktile 3.7. ja eeldusel, et punkt 1.5. on täidetud, toimetatakse tooted kohale Kliendi poolt tellimuses esitatud pakiautomaati.
5.2. outletstore.ee saadab postipaki kauba turvaümbrikusse pakitult Omniva või Smartposti vahendusel. Tellitud kaup postitatakse 1-2 tööpäeva jooksul peale ülekande laekumist. Kaup jõuab kohale 1-3 tööpäeva jooksul. Juhul kui laos ei ole Kliendi poolt tellitud kaupa, siis outletstore.ee võtab kliendiga ühendust. Postipakk saabub valitud pakiautomaati ning Kliendile saabub selle kohta SMS meile antud telefoni numbrile. Kui Klient ei ole saadetist ega teatist saanud rohkem, kui 5 tööpäeva jooksul, palume outletstore.ee-le sellest teatada e-maili teel, info@outletstore.ee
5.3. Sihtkoha muutumise korral palub outletstore.ee Kliendil uued andmed teavitada nii kiiresti kui võimalik. Kui kaup on juba postitatud, ei ole sihtkoha muutmine enam võimalik.
5.4. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel Kliendini. outletstore.ee, Smartpost ja Omniva ei vastusta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuse eest juhul, kui viivitus või arusaamatus oli tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
6.1. outletstore.ee jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui Klient ei ole ettemaksuarvel toodud summat tasunud Privak OÜ pangakontole 24 tunni jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest.
6.2. Kui tellitud kaup jõudis Kliendini praagina, mida polnud välisel vaatlusel kohe tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida Klient tellis, palume outletstore.ee-d sellest koheselt e-posti teel informeerida. Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensioonid esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist. Pretensioon tuleb esitada kirjalikult e-poe e-posti aadressile info@outletstore.ee ja võimalikult arusaadavalt kirjeldatult tootel esineva puuduse kohta.
6.3. outletstore.ee on kohustatud tarbija kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele samas vormis vastama ja teavitama tarbija nõude rahuldamisest või kaebuse võimalikust lahendusest 15 päeva jooksul arvates kaebuse saamisest, kui seaduses või Euroopa Liidu määruses ei ole sätestatud teist tähtaega. Vastus tarbijale saadetakse tarbija märgitud postiaadressil või e-posti aadressil, kui tarbijaga ei ole kokku lepitud teisiti.
NB! Defektiga tagastatav toode peab olema puhastatud!
6.4. Tarbijal on õigus veebipoe kaudu tellitud toode/tooded tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest TAGANEMISAVALDUS (lae alla SIIT)
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, väliselt rikkumata, siltidega ja mitte määrdunud, jalanõud tuleb tagastada koos originaal karbi/pakendiga, mis on samas seisukorras, millega jalanõud saadi. Kahjustatud karbi eest arvestame tagastatavalt summalt maha 5€.
Eesti sisene tellimuse osaline tagastamine on kliendi jaoks tasuta, täieliku tellimuse tagastamise kulud kannab ostja (tasaarveldatakse juba tasutud positasuga ehk postitasu ei tagastata)**
**Tasuta tagastusõigus kehtib juhul, kui pakk on tellitud kasutades kõige soodsamat tarneviisi (pakiautomaat-Smartpost/Omniva/DPD) Uksest ukseni kullerteenusega tellitud pakkide puhul tasuta tagastusõigus puudub ning klient tasub mõlema suuna postitasud.
Lätist/Leedust saadetud tagastuse puhul jääb kliendi kanda summa 3.89€. Tagastuse raha arvestatakse tagastatud toote hinnast maha. Tasuta tagastus kehtib juhul kui tellimusest jääb tagastamata toodete väärtus üle 100 €
Muudest Euroopa riikidest tagastamine DPD pakiautomaadi kaudu 9.99€ (küsi DPD pakikaarti- info@outletstore.ee)
Tagastada saab paki sellest riigist, kuhu pakk algselt tellitud.
Kui soovite toodet vahetada, saatke mittesobiv toode tagastuskoodiga tagasi ja teostage veebilehelt uus tellimus.
Tagastamine pakiautomaadist:
– Sinisest SmartPOSTi pakiautomaadist kätte saadud tooted võid tagastada sinise või valge pakiautomaadi kaudu. Sinisest pakiautomaadist tagastamisel tuleb kasutada sama uksekoodi, mida paki kättesaamisel, ning valgest pakiautomaadist tagastamisel tuleb tagastus vormistada my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
– Valgest SmartPOSTi pakiautomaadist või pakipunktist kätte saadud tooted võib tagastada sinise või valge pakiautomaadi kaudu. Selleks tuleb tagastus vormistada my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
– Omniva pakiautomaadist kätte saadud tooted võid tagastada pakiautomaadi kaudu, kasutades selleks tagastuskoodi, mis on kirjas paki saabumisest teavitavas SMSis.
– DPD automaadist kätte saadud toodete tagastamiseks saadab DPD tagastuskoodi SMSiga peale paki kättesaamist.
Kui tagastamisel kasutatakse algset transpordipakendit, siis tuleb sellel olev saatmist tähistav kleebis eemaldada või üle kleepida.
6.5. Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Pakk saata meile nii, nagu soovid ise pakki kaupmehelt saada.
6.6. Postitasu ei kuulu tagastamisele.
6.7. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
6.8. Hooldusvahenditele, aluspesule, ujumis- ja päevitusriietele, kingapaeladele ning sokkidele 14-päevane taganemisõigus ei kehti.
6.9. Ostusumma tagastatakse 14 päeva jooksul samale kontole/krediitkaardile, kus makse laekus.
7. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
7.1. outletstore.ee vastutab Kliendi ees outletstore.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Klient vastutab outletstore.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
7.4. outletstore.ee ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
8. MUUD TINGIMUSED
8.1. outletstore.ee kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. outletstore.ee ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. Omniva ja Smartpostile seadusega ettenähtud juhtudel.
8.2. outletstore.ee jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta, kui Klient on tellinud outletstore.ee uudiskirja. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist outletstore.ee andmebaasist.
8.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja outletstore.ee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
8.4. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui outletstore.ee õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid nii riigisiseseid kui ka piiriüleseid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mille üheks osapooleks on kaupleja, kelle asutamiskoht on Eesti Vabariigis. Tarbijavaidluste komisjonile avalduse esitamise nõuded on leitavad järgmiselt veebileheküljelt: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus-komisjonile
9. LÕPPSÄTTED
9.1. Käesolevatele tellimistingimustele ning outletstore.ee e-poe ostu-müügilepingutele kohaldatakse Eesti õigust. Kui tellimistingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas tellimistingimuste ega ostu-müügilepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.